Stressigt pa Irland


Jag har alldeles for mycket att gora just nu.

Sa manga olika saker som maste hinnas med, helst igar, och folk bara drar och sliter i mig fran alla olika hall och kanter. Jag hinner inte ens svara pa "vanliga" mail.. bara sana som har med skolan att gora.. och det kanns inte bra. Man ska inte forsumma det som ar viktigt. Sager de som har tid.
Hur vet man egentligen vad som ar viktigt? Min utbildning? Mina vanner? Min familj? Min fritid?
Det ar iallafall valdigt svart att fa ihop allt. Sa mycket vet jag.


Eftersom jag inte ens har tid att skriva nat just nu sa bjuder jag helt enkelt pa en bild av Izzie, aven kallad "Hon Som Far Mitt Hjarta Att Le Mitt I All Stress". Det ar tur att hon finns!









Kommentarer
Postat av: Irland

ha du nå tips till mig som ska resa till Irland ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback