enough already!

Efter en omtumlande vecka borjar jag sa smatt hitta tillbaka till mig sjalv..

Inte nog med att mitt kna har tjorvat .. jag har aven hunnit overnatta pa stadens akut mottagning, med nalar i armar och hander, och blodtrycksmaskiner som vackte mig varannan minut.. for att inte tala om sprutorna med smartstillande.. (som jag inte kommer glomma i forsta taget.. ajajaj..) foljt av en miljon tabletter som ska tas antingen en , tre eller fyra ganger varje dag .. vilket skapar oreda i min hjarna da det ar sa svart att komma ihag .. och vissa far jag ju inte kora bil pa, sa da maste jag undvika dem nar jag ska pa skolan.. om jag orkar..och inte far for ont.

Sen sa har min kara van fyllt ar, och jag madde skit, men lyckades kravla mig ivag for att saga grattis, och sen blev det raka vagen hem till sangen.. och nu ska jag ivag till sjukgymnasten.. och sen skolan.. phu. Hur ska jag orka?! Sen maste jag visst tvatta ett stycke skitig Maggie ocksa..hon luktar illa efter att ha rullat runt i nagot oidentifierbart, som vanligt.. och sa ska Izzie (och Maggan) ivag pa  traning, och sa var det visst en tavling har framover som jag maste anmala oss till. Sedar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

knas.. du måste va hemma å ta d lugnt å sköta om dig så du blir frisk snart!!! se en film, läs en bok... kram syster

2011-02-09 @ 16:38:38
Postat av: sussi

gumman... har du mått så dåligt? huvva... många kramar till dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback