update


Det ar mycket som hander i vara liv just nu.

Operationen gick bra, jag var tillbaka pa benen dagen efter, och kunde kora bil igen pa Onsdagen. Inte sa illa.
Plugget knallar pa, jag ar supernojd med min nya handledare och mitt forskningsomrade, och forhoppningsvis kommer allt att falla pa plats och resultera i ett fint PhD. :)

Det ar manga som ar sjuka i var omgivning, och det ar valdigt provande for oss alla. Det ar oerhort jobbigt att kanna sig sa otillracklig och att inse att det inte finns nagot man kan gora far en att kanna sig bade hjalplos och vardelos. Forhoppningsvis kan vi alla kampa tillsammans och bli lite starkare pa det sattet.

Damerna har hallt sig friska *ta i tra* och Izzie vann hennes klass pa utstallningen i Claremorris, och ska in i ringen igen pa sondag. Sen vantar nagra till utstallningar innan jul, och aven var debut i lydnad. Otackt, nervost och riktigt spannande ar det.

Na, nu maste jag jobba lite.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback