Fredag


Izzie var så duktig igår så jag ville bara hoppa runt av lycka !!

Våra one-to-one träningar med Judith ger så otroligt mycket, och vi börjar verkligen se resultat.



Det är för övrigt långhelg här på Irland nu.. och jag ska spendera den framför datorn och med näsan i böckerna. Det är mycket att göra just nu, både med jobb och med min forskning.
På söndag ska jag däremot ta ledigt och åka på utställning i Dublin. Ska sitta ringside och bara njuta av fina hundar. Sen ska passa på att få lite lydnadsinspiration då Judith ska tävla med sina hundar samma dag, så jag ska sätta mig vid den ringen på eftermiddagen =) Vi får hoppas på fint väder =)

Och på måndag, ja då ska vi träna lydnad med Judith och Jeff och deras hundar .. förhoppningsvis går det bra.


Nu ska jag hoppa i bilen och bege mig till jobbet. Blir att jobba hårt i några timmar, sen möte med professor M.
Håll tummarna för mig !






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback