Vilken partynatt !!!


Jag insag just att jag lever ett riktigt partyliv. Not.

Det ar alltsa lordag, klockan har just passerat 02.00 och istallet for att ramla ut fran nan krog har jag spenderat atskilliga timmar framfor datorn och just skickat ivag den uppdaterade versionen av min stipendiansokan till min handledare.  Lattjo varre.

Nu ska jag forsoka sova. Och imorgon ska jag halla mig undan fran akademins varld. Jag ska gora roliga (!!?) saker som att tvatta klader, tvatta hundar och skura golv. Det ni.
Det finns nog inget som far mig sa sugen pa att gora trista men nodvandiga saker som intensivt college-jobb.

Go'natt gott folk !!





Kommentarer
Postat av: eem

ska vi boka flyg till dej nu?...

2010-01-03 @ 13:21:01
Postat av: Jennie och Norah

Hej och tack så mycket :)

Vi vill inte berätta så mkt om huset ännu då inga papper är påskrivna ännu.Men jag längtar tills vi får visa lite bilder och vart det är kan jag säga!

Hoppas allt är bra med dig!Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback