ladda (bil)batterierna


Jag har tagit ledigt i nagra dagar for att ladda mina uttomda batterier.
Det ar valdigt valbehovligt.

Sa idag ska jag ut i skogen, sen ska jag tvatta, och rensa bland alla klader som finns i det har huset
utan att jag nansin har nat att ha pa mig . (!)..

Sen ska jag skumma igenom utstallningspropparna och se om Izzie ska fa aka ivag pa nan tillstallning har i var.

Efter det ska jag SOVA !

och kanske aka och kopa en cykel .. det ar namligen en polisauktion ikvall, sa jag tankte att jag kanske kan hitta mig ett reafynd. Problemet ar bara att jag aldrig varit pa auktion forut, och vet val inte riktigt hur man gor, men jag far se om jag kanske ber Declan mota mig dar pa vag hem fran jobbet.. sa far han ta hem cykeln i hans jeep :)
Pa tal om jeepar sa smids det planer har pa Woodgrove..
Vad tror ni om en san har ?




Den som lever far se :)





Kommentarer
Postat av: caroline

Skönt att du får vila ut dig. Det verkade som om du verkligen var i behov av a break.



Bilen ser väldigt fin ut. Den lär säkert bli ett bra tillskott. :)



Har du haft en fin jul och nyår?



Kramar!

Postat av: embla

jaha, ska du uppdatera nå mer i år?... jag vill ha din mailadress, min är [email protected] får se om jag kan maila nåt ;)

2010-01-31 @ 17:22:23
URL: http://lungarden.blogdog.se
Postat av: Anonym

.. förresten, va ska du göra med text och bilderna??..

2010-01-31 @ 17:23:26
URL: http://lungarden.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback