en liten present till mig sjalv :)


Igar var det sa kallt, snoigt och ruggigt har pa Irland sa jag klickade hem lite hundtraningsklader fran
Arrak Outdoor. Jag hoppas de kommer i posten snart, for jag kanner att kylan borjar paverka mig och mitt humor mer an vad det brukar :)






Ett par harliga (hoppas jag iallafall) byxor .







En keps fick ocksa aka med i paketet




En forhoppningsvis varm hoodie




Och sist men inte minst ett understall !!! Precis vad man behover ute i Irlands vinterskogar !


Dehade sa manga fina saker pa hemsidan, och jag var lite sugen pa en jacka ocksa.. men jag tror jag vantar lite och koper en HURTTA jacka istallet..


Och kanske ett par HURTTA byxor ocksa...?



De verkar sa himla skona, sa vi far se, kanske far de skickas till Woodgrove de med.. ? :)





bilder lanade fran
Arrak Outdoor
&
Hurtta


Kommentarer
Postat av: eem

hej fina stina! gott nytt år!!! hoppas du haft en bra jul! man hade ju velat ha dej här lite nu på högtider och så...vi är jättesugna på att komma ner till våren.. ha de bra!! /emma&janne&viggo


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback