snowed in


Snon har sa gott som smalt bort efter en veckas vinter har pa Irland.
Nan som daremot inte tinat fram ar jag sjalv, som ar totalt insnoad under en stor hog av bocker som ska lasas och allt annat som hor till livet som Phd student.
Mitt lilla ljus i morkret ar att jag aker till Stockholm nasta torsdag och far bo pa hotell och ata svenskt julbord, medans Trev skoter hundarna i nagra dagar.
Inget plugg, inget jobb, ingen tvatt som ska tvattas, middagar som ska lagas och framfor allt inga golv som maste dammsugas !! Underbart!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hittade hit när jag sökte på svensk på Irland :) Min sambo har precis fått jobb på Google, vilket innebär att han flyttar till Irland om ca två månader och jag en månad senare än honom. Hur är Irland? Är det så regnit som alla säger? :)

Postat av: Caroline

God Jul & Gott Nytt År! :) Hoppas du får en jättefin nyårsafton på den gröna fina ön som du bor på! Kramar!

2010-12-28 @ 23:11:38
URL: http://carrocaramell.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback