...


Vilken harlig, men lang dag det blev igar.
Pat & Bill's Max (
Riverdance Dot Matrix ) vann GreenStar Dog och aven BOB, sa vi stannade kvar nagra extra timmar for att hejja pa dem! Tyvarr nadde det inte anda fram till en groupwin, men Max var sa fin :)

Idag ar min hjarna helt slut efter en riktig hardkorning med Judith & Jeff , och Cliona och deras hundar pa formiddagen.
Izzie var SA fin, och Jeff tyckte att hon var " a completely different dog to the last time we worked" . Sant gillas! :)
Jag marker sa stor skillnad pa henne. Vigheten, snabbheten och formagan att ratta sig sjalv har verkligen kommit langt ! Att arbeta henne med Jeff och Judiths hundar funkade jattebra, och jag ar bade stolt och positivt overraskad over Izzies forbattrade koncentrationsformaga!

Nu ska jag vila.
Tjipp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback