better now .. :)

Idag mar Izzie mycket battre.
Febern gick ner en del igar eftermiddag, men hangde sig kvar kring 38C under kvallen.
Idag ar hon som ett vilddjur som inte forstar varfor hon inte far sticka ut och springa pa morgonen !
Jag har tankt sticka ivag och betala gardagens vetrinarrakning istallet. Jag glomde helt bort planboken nar jag brassade ivag igar, men som tur ar kanner de ju mig vid det har laget, sa det var inga problem med att betala nan annan dag. Man tanker ju liksom inte alltid pa sant nar ens fina van ar sa sjuk. Da spelar pengar liksom ingen roll. Det gor det ju tyvarr idag da notan ska betalas, och jag kan ju erkanna att det finns andra saker jag skulle behova/vilja lagga pengar pa, men de far helt enkelt vanta.
Sen tar jag nog och sticker ut i skogen med Maggie, solen skiner ju sa harligt idag, och aven om det kanns lite kallt i luften sa ar det en riktigt harlig dag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback