today's the day !


Efter en orolig natt med två uppstigningar (03.20 & 05.20) så är jag så trött så jag vill helst bara dra huvet under täcket och sova bort dagen.
Men det går ju såklart inte, för nu ska jag strax dra till skogs med damerna, sen ska huset städas inför mötet som måste hållas här ikväll, och sen så är det ju tänkt att jag måste läsa och skriva sociologi också.
Jag måste däremot hålla mig hemma kring 12 då en budbil kommer med en leverans som jag väntat på sen förra veckan.. Många arga samtal senare så är paketet garanterat på väg, och jag ser fram emot att öppna det =)
(jag är för övrigt inte arg längre, utannu är jag mest less på att vänta.. acceptera det du inte kan förändra..typ.)

Efter en gårdag med ÖSregn så skiner den Irländska solen igen, och luften är så där härligt krisp och fräsch. Sånt gillar vi !
Jag såg att det snöat hemmavid, och det är jag minsann glad att slippa just nu !

=)



Kommentarer
Postat av: emma

jo, julia ska till irland och jobba som beridare!Q! ja som trodde hon ljög för att hämnas för att vi sa att du var där för att jobba i ett stall, och hon blev ju avundsjuk på dej då minst ett år innan det kom fram att det bara var ett skämt... men nu var det visst inget skämt... hon har varit till söderhamn och hämtat en ponny(spöke) som hon körde hem till lillberget inatt, idag jobbar hon eftermiddag i umeå, körigt..

googla stalllillberget om du vill se gamla bilder på barn o hästar :) ja, vad dom håller på hästgalningarna.. själv ska ja snart köpa en liten beardis tror jag :) SUGEN! hösten blåser i träden här, de tappare sina gula löv, och idag mötte jag en get på verandan..

GRATTIS till 1a pris på utställningen! kul att det gick bra! längta till nästa...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback