the day that never was


Dagen idag ar en riktigt dum dag.

Den borjade ratt sa bra, jag klev upp i tid, korde till skolan och hittade en parkeringsplats just utanfor kontoret.
Sen drog javulskapet igang.

Min laptop dog. Pang! sa levde den inte langre. Harddisken verkar ha kolavippat. Se dar. Det hade jag ju inte forberett mig pa.

Jag fick lana en laptop av sociologisekreterarna, vilket var snallt, det var ju bara sa oturligt att documentet jag behovde fanns pa min doda laptop, och inte pa min usb som jag trodde.

Jag lyckades hitta dokumentet, dock ouppdaterat, som jag skickat till min handledare via email. Efter lite grymt och gorm om att jag maste uppdatera det igen sa var jag ratt sa nojd. Hah! Det skulle jag inte ha varit minsann!
Laptopen jag fick lana kan minsann inte oppna mitt dokument, sa nu sitter jag har, ensam pa kontoret och vantar pa att Wendy och Gavin ska komma tillbaka fran deras mote sa de kan assistera mig i mitt datakrangel.

Det ar sa jakla typiskt att allt sant har ska handa pa en dag da jag tankt vara lite extra ambitios och komma in pa skolan pa min "lediga" dag . . typiskt typiskt typiskt.

Dessutom sa haller jag pa att bli jatteforkyld, jag och Wendy och snorvlar ikapp, och det gar rykten om att en viss professor ligger hemma i svininfluensan.. oh no ! Jag har inte tid att bli sjuk ! Dominika kommer ju hit alldeles snart och jag har en massa jobb att hinna klart !

Jag funderar pa om det kanske ar lika bra att kasta in handduken och aka hem, och lagga mig under en filt pa soffan och latsas att den har dagen aldrig var.
The day that never was. Det skulle passa bra.




Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken dag! usch, som att springa i klister..

åh, tänk om man kunde göra så att det blev a day that never was.. fast själv tänkte jag idag att den här och igår är två av de bästa dagarna i mitt liv! vet inte varför? tillfreds helt enkelt.kanske för att man är hemmavid och inte stressar?..

då tänkte jag: "idag har säkert nån annan en jättehemsk dag..men jag kan inte låta bli att va glad.." ..och så var det du!

Snacka om snedfördelning av jävulskap! Det blir en bättre dag imorgon Stinavännen. Försök att inte stressa, ta det lungt och ta hand om dej så du inte blir sjuk, ingen annan kommer att göra det.. Du ska må bra!

Postat av: Anonym

det är text iflera av korten.. mina kunder ville ha det.. I Dunsa Luns kortet står det: riktiga prinsessor har äkta kronor- riktiga vänner har äkta hjärtan..

I kortet med hästen står det ungefär:

Kylan gnistrar i luften och knäpper i trädstammarna. Einar sitter på den varma hästryggen som vaggar av och an. På släden bakom den stora nordsvensken sitter Einars pappa och myser. ie är det mycket snö som har kommit, stöttingens medar gnisslar mot uppstickande rötter och stubbar. De sitter tysta och njuter av färden.



god jul



på Orin och Frökortet står det ingenting. på tre kort st¨år det grattis och tre andra "välkommen till världen" det är ett blått ett rosa och ett gult! för hishi-bejbisar haha..

ett kort med ett ofött barn i ett hjärta: "barn slutar aldrig växa i sina föräldrars kärlek"

"grattis till ett nytt litet liv"

dopkort grönt- även det för båda kön :) "lycka till i livet"

ängelkortet var tänkt till dop och annat, ingen text..



Men jag skulle kunna göra nåt just 4 jo my frend, om du vill ha utan text så de passar på ireland. då skriver jag ut här hemma på samma papper som den där hästteckningen på Jorm som du fick. det blir ju inte lika proffsigt:(

Ha en bra dag nu!

2009-10-22 @ 07:50:43
URL: http://lungarden.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback