Snart kommer Dominika hit !!


Om 2 dagar kommer min fina van Dominika och bor med oss pa Irland i en hel vecka !

Jag langtar sa mycket efter henne, dete var alldeles for lange sedan vi sags, och jag ser fram emot en vecka
med henne ! Vi har haft sa mycket kul i Dublin tillsammans, och jag blir alldeles trott av att bara tanka pa alla upptag . . :)
Den har gangen bor vi ju dock inte i ett kollektiv med 2 andra, i en liten, illaluktande lagenhet mitt i Dublin, utan i ett litet hus, med hundar, grannbarn och kor pa angarna runt omkring.. utan coola nattklubbar runt knuten.. fast det brukar ju vara sa att man bara har sa roligt som man gor sig, och darfor sa tvivlar jag inte pa att det kommer bli en toppenvecka ! :)

Sa vi pa Woodgrove ser fram emot mandag.. ! Det kan jag lova !

Annars sa blir det en lugn och stillsam helg har, Trev ska aka ivag till Galway i eftermiddag, och partaja med nagra kompisar.. Jag ska grejja pa har hemma, skriva sociologi, och titta pa X Factor utan storningsmoment .
Forhoppningsvis far jag sova en hel natt utan att vakna ocksa, det vore ju en riktig bonus !


Nu ska jag trotsa stormen utanfor vart hus och dra ut damerna pa en promenad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback