pust och stånk


Izzie är tvättad, fönad och det sista lilla trimmandet är bortgjort och nu ligger damen och snarkar ute i köket.
Nu återstår bara att packa iordning alla grejjer till imorgonbitti, och sen ska jag sticka upp och hämta Trev och våran granne Andrew på puben innan det är dags att SOVA !
Jag har för övrigt lyckats göra illa mig ordentligt i ryggen idag, så vi får se om jag ens kommer kunna ställa Izzie imorgon, men We'll cross that bridge when we get to it.

Nu ska jag slappa lite på soffan och kika på X Factor. Maggie ligger utslagen på soffan, så jag ska passa på och mysa med henne lite tror jag.

Håll tummarna imorgon, Izzie går ut med Junior bitches (jaja Eijm, det låter lustigt *s*) så det blir hårt motstånd.
Som vanligt hoppas vi på att få visa en hund som uppför sig som vi vet att hon kan. Det är den enda som spelar nån roll ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback