Happy Birthday


Grattis på födelsedagen vår älskade lilla, stora tjej ! !

Tänk att hon hunnit bli ett år redan !!








Tiden går så fort, och nu funderar vi på om vi kanske har hittat en pappa till hennes framtida valpar..
(... eller snarare, Trev undrar om jag blivit knäpp i skallen som ens funderar på sånt... )

Tankar finns också på att köpa en valp efter en av de finaste tikarna jag nånsin sett.. att hon lämnat UNDERBARA avkommor gör ju inte saken bättre direkt.. jag VILL HA !!  Ghaaaa !!!
( Även här undrar Trev om jag blivit knäpp i skallen, och mumlar något om att jag får flytta ut i trädgårdsförrådet..*s*=)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

hahahaha Trev verkar inte riktigt vara med på dina planer! =) Grattis lilla tjejen på stora dagen!

2009-10-15 @ 09:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback