Friday

Fredag.
Igen.

Jag undrar hur många fredagar det finns egentligen, för de verkar alltid dyka upp. Oftare än andra dagar.
Måndagar verkar fungera lite likadant.

Den här fredagen ska jag spendera med att göra alla de där sakerna som jag aldrig hinner annars, som att åka in till stan och kika i affärer, klippa gräset, strosa i skogen utan en tid att passa. . och . . skriva sociologi, men inte förräns på eftermiddagen. Jag måste planera måndagens undervisning också. Typiskt.
Men jag ska då njuta av min "ledighet" i så många timmar jag bara kan. Det förtjänar jag efter en vecka med ont i ryggen och starka värktabletter.
Dessutom så ska jag åka till min underbara vän Wendy ikväll, när jag skjutsat Trev till puben. Jag ser fram emot att bara få vara, dricka T, talk shit, och umgås. Det är nog det bästa med den här fredagen tror jag.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej. Hittade dig av en slump i kommentarsfältet på Annika Marklunds blogg. Såg att du är från Piteå med :D Himla coolt.

Postat av: emma

hej stina va bra me en jätteledig dag? Hoppas du får en härlig kväll med din va-hon-nu-heter-nya-kompis-som-inte-är-jag... ha ha

ha de bra! :)

2009-10-16 @ 20:02:28
URL: http://lungarden.blogdog.se
Postat av: sussi

har ingen bra bild.. :( syns så dåligt på bilderna från tunisien... sen har jag ju klippt mig i page nu me.. :) kanske lägger upp nån på bloggen...



trevlig helg! kramar

2009-10-16 @ 20:38:36
URL: http://sussilussan.blogdog.se
Postat av: emma

hej du!

ja e så glad idag... har varit ut i skogen och tagit lite ledit från "bildandet". vilka bilder vill du ha då? såg du dem på min blogg? förstorar man bilden ser man nästan alla..

ha de bra bästis!

2009-10-20 @ 20:09:24
URL: http://lungarden.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback