Sa kan det bli.


Hundarna far ingen ny sang .

Eftersom det skulle kosta mer att frakta den hit an vad inkopspriset ursprungligen var sa far Izzie fortsatta sova i sin alskade beanbag.

(har hade jag tankt lagga in en fin liten bild pa Izzie som sover upp och ner - som alltid - i sin beanbag, men eftersom jag anvander skolans laptop sa funkar det ju INTE !!! morr.)


Sa, om nan kanner till nan BiaBed aterforsaljare som levererar till Irland for en NORMAL kostnad - let me know.

Idag skiner solen efter regniga dagar pa Irland.
Jag har som alltid alldeles for mycket att gora idag, men jag har tankt borja med en skogspromenad innan det ar dags for att stada och lasa och skriva sociologi. Jag maste aven lasa en bok till en bookreview som jag ska fa PUBLICERAD (!) i en av de sociologiska journalerna, skriva stipendieansokan, planera lektioner, och fortsatta pa ett kapitel som MASTE vara klart till tisdag.
Utover allt detta sa kommer Alex oxh Sandra hit pa eftermiddagen och ska sova har i natt da deras foraldrar ska pa partaj.
Stressigt idag !

Att jag tankt forsoka hinna ner pa stan och kopa lite nya klader nu nar lonen kommit verkar inte vaga sa tungt pa prioriteringslistan just nu, sa det far val bli till veckan. Eller till sommarn. Da jag har tid.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback