Varning: Bildmaraton

Nu ska vi se om allt fungerar som det ska..

I helgen var vi alltså iväg till Donegal . . precis som vi ofta är . . och jag och Izzie tillbringade största delen
av våra lediga dagar på stranden . .

Speciellt underbart var det på lördagskvällen, då vi var nästan ensamma där , med undantag för ett
gäng turister som intressant studerade och fotade vårt vattenplaskande =)


kvällssol på stranden i Bundoran


en galopperande Izzie




Izzie roar sig med att attackera vågorna




Next stop America


På måndagen skulle Trev iväg och jobba i Belmullet, längre ner på västkusten, så
jag och damerna hakade på, och beslagtog Trevs jeep . . och vad hittade vi ?
En strand så klart !! =)


Tidvattnet var ute, så det var MYCKET strand att spatsera på . .

Men efter en liten promenad kom vi oss till slut ut mot vattnet ..




Där passade vi på att svalka oss lite ...





...
Innan det var dags att jaga fiskmåsar och busa runt ..



Vissa hade mer spring i benen än andra..


" Du simmar ur bild .."

Vår härliga stund på stranden avslutades med en stunds mys, med hundarna i vattnet
och jag på sanden..
"Självständiga Stella" höll sig på lagomt avstånd från hennes busiga vän (och min taskiga
mobilkamera) ...



... medans Izzie trivdes bra precis bredvid mig ...
(för att fiskmåsarna var precis bredvid oss hade ju så klart INGET med
valet att göra  *s*
)




Efter 4 timmars bilfärd hem så avslutades dagen precis som de flesta andra . .

Upp och ner för vissa



Och lite mer "stilfullt" på soffan för andra ..




... Det var våran helg det ...


och som tur är så har vi långhelg här borta nu i veckan...
Favorit i repris måntro ?





Kommentarer
Postat av: Mija

Men å vilka härliga bilder.. (ser lite kallt ut dock?) Så kul att se klipp på er. Hur bär du dig åt för att "få in klippen på you tube"?



fattar inte



Kram på er!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback