Idag saknar jag er så mycket att det tar ont i hjärtat ...



"Even though we've changed and we're all finding our own place in the world,
we all know that when the tears fall or the smile spreads across our face,
we'll come to each other because no matter where this crazy world takes us,
 nothing will ever change so much to the point where we're not all still friends."



En av de absolut svåraste sakerna med att bo utomlands är att jag är ALLDELES
för långt borta från mina älskade vänner.

Ni vet vem ni är, och jag saknar er så mycket.




Kommentarer
Postat av: sussi

miss u too....

2009-05-23 @ 12:14:59
Postat av: fresh&clean

Hej!



Jag har precis startat en blogg med ett nytt koncept. Jag publicerar bara andras inlägg! poängen är att man ska kunna hitta nya roliga bloggar utan att leta ihjäl sig. De listor med bloggar som finns idag är bara topplistor, jag vill få fram alla andra bloggar! Men för att få igång bloggen så att konceptet fungerar måste jag sprida mitt budskap (det är det jag gör nu). Under fresh&cleans rubrik på bloggen så finns det en kort förklaring till hur man gör för att publisera ett inlägg av sin egen blogg. Titta gärna in! Ju fler desto roligare... kram!

Postat av: ejma

lilla stina, var inte lessen..

ja vet att det är så sällan jag hör av mej nu men du ska veta att DU saknas här! jag hinner kanske inte skriva, men desto mer tänka, på dej och att jag skulle vilja ha mer tid me dej än sist du var här.. nu måste jag vara en bläckfisk och ha flera armar för att skriva på datorn och sånt..

2009-05-25 @ 23:44:17
URL: http://lungarden.blogdog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback