Helgen som var


I lördagskväll hade jag äran att vara chaufför fram och tillbaka till Dublin då
jag och Trev var bjudna på en slags avskedsfest för hans kompis Brian + flickvän som ska
flytta till Canada på Torsdag. Vi hade så himla kul, fast det blev nog så sent, då vi
inte vad tillbaka här på Woodgrove förrän 04.15 på söndagsmorgonen..

Och inte fick jag sova ut på söndagen heller.. nä, då var det bara att tvätta och föna
Izzie innan vi drog iväg på All Ireland golden Retriever Club som hade en "Fun Day"
uppe i Kildare.
Där träffade vi ägaren av Izzies pappa, som tyckte att vår hund var en exakt
kopia av honom . . och Sandra gav mig en massa tips och råd, och bjöd med
mig till championship showen i Dublin om två veckor där hon ska ställa ut en av sina hundar.
Hela dagen var himla trevlig, med en massa trevligt hundfolk, även om Trev inte var
lika engagerad pga en otrevlig huvudvärk .. (han hävdade dock bestämt att han inte var bakis..) .

Efter en hektisk helg har jag och damerna dragit ner tempot lite idag, och har mest bara
grejjat på här hemma med tvätt och städ och sånt tråkigt som faktiskt hamnar i
skymundan när man har annat för sig =)



Mullaghmore , sommaren 2006







Kommentarer
Postat av: Camilla

Vilken helt underbar bild!

Jag måste börja spara, så jag kan åka till det där landet:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback