vad har vi för grannar egentligen ?????



Jag gick över till våra grannar ..

När jag gick upp till huset möttes jag av en oväntad syn ..
Vad Trev hörde inatt var inte någon som försökt sparka in en dörr..
.. utan de hade krossat varenda ruta på nedervåningen av huset.
Dörrar, fönster.. allt gjort av glas var krossat.





Enligt min granne Mary så hade det varit män i baliklavor och grejjer cirkulerandes
runt huset mitt i natten, och polisen hade varit där..
Man kan ju bara spekulera om VARFÖR nån skulle
vilja göra så..
Jag gissar ju personligen på droger.. att nån var skyldig
nån pengar..


Killen som öppnade dörren fick då iallafall en redig ..hm.. tillsägelse..
och han sa att han skulle flytta.. att han fått nog av allt som  pågick i huset.
eh.. jaså? så det är någon annans fel då kanske ?
snark.

Nu sitter jag och Mary på vakt vid våra fönster för att se om hyresvärden
kommer upp till huset ( nån i huset måste ju ringa henne.. det är ju skitkallt ute..ingen kan
ju bo kvar med fönstrena så där..)
för då jävlar ..


Mitt i allt det här så försöker jag läsa till min uppsats, vilket inte går så bra som ni kanske förstår.. ? =)





Kommentarer
Postat av: Mija

OJ!

Vad är det som händer???!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback