otrevligaste personen ...


 

Jag pratade just världens otrevligaste person i telefon..
"Tom" som han heter, jobbar åt försäkringsbolaget är min bil är försäkrad..
Sweet jesus säger jag bara...
Hur kan han få behålla jobbet?

Så jag sa tack och adjö, utan att få svar på frågorna som jag hade, och
ringde helt sonika deras kontor här i Portlaoise.. där fick jag prata med "Mary"
som var riktigt trevlig och hjälpte mig med det jagbehövde,även om det var lite
tjorvigt =)
Sånt gillar vi minsann !

För att sluta vara sur på Tom kikade jag på lite bilder från i julas, då vi var
uppe hos Trev's familj i Donegal ( som vi varit de senaste åren..).
Jag önskar att vi bodde där uppe, så jag kunde promenera på stränderna varje dag =)



Izzies första strandbesök





gullsnoken =)



Wihoooooo ....






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback