dagens överraskning ..


Dagens " överraskning" blev en skogspromenad i ÖSregn..

Så utrustad med Stellas 15 meter långa "spårlina" och ett glatt humör
bar det iväg ..

Trots regnet så hade vi en superhärlig stund... tänk så lite
det behövs för att ladda batterierna..



"..kom igen kompis ..."




Dålig kvalitet på bilden.. men kolla in Stellas Dumboöron.. =)


Ibland blir man trött och måste vila lite..


Stella ser till att allt är okej..


Lilla Izzie har blivit stor..


* spanar *


Det är inte lätt att vara liten och vit i en smutsig skog =)



Izzie stötte på ett vattenfyllt dike..












Det är inte lätt när man är liten och provar nya saker varje dag ..



Nu ligger båda hundarna och sover och jag ska dricka ´kaffe och sätta mig och skriva.
Jag har förträngt mina måsten för länge idag.



.

Kommentarer
Postat av: Caroline

Gott nytt år på dig och din familj också!!! :) Sååå söta era hundar är! Är Izzie en labrador eller en golden retriver? Hon var verkligen en beauty!



Nu är jag rent utav apatisk. Jag läser artiklar om Robert Pattinson - JA, jag har blivit rätt så fascinerad av honom - och jag bör äta middag. Min hjärna måste reboota... Gahh... Vill bara sova, egentligen. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback