update



Nu har mina kära, galna grannar spenderat några timmar med att packa ihop
alla sina saker och kört iväg dem..
Jag och Trev insåg just at under de veckor de bott här så har vi
aldrig sett röken av en soptunna utställd för tömning.. fresh.

Jag hoppas då att det här är det sista vi ser av dem, och förhoppningsvis
är de inte hämdlystna och kommer hit och slår sönder våra fönster i natt.
Iof så har de ju ingen anledning att vara sura på oss, vi har ju inte gjort nåt,
men man vet ju aldrig med såna knäppskallar.
Jag såg just en av dem lasta in stereon i bilen.. kanske får vi sova gott i natt ? =)



Kommentarer
Postat av: Sofia

Oj, vilket drama!

Men skönt att bli av med dem när de håller på om nätterna! Jag blir irriterad nog när våra grannar spelar som tusan om dagarna. Jag är som en gammal tant :D

Postat av: sussi

hur hamnade de ens där? hyrde nån ut i andra hand eller har ni lägenheter vid er oxå? nyfiken.. hihi..

2009-01-07 @ 07:43:51
Postat av: Mija

Btw.

Det du skrev om att skriva en bok.

GISSA om jag blev GLAD GLAD GLAD över de orden..



(...har mina drömmar nämnligen...)



TACK SNÄLLA!!

2009-01-07 @ 13:07:41
URL: http://mammamija.blogg.se/
Postat av: Camilla

Oj vilken soppa...

Hoppas att det löser sig!

haft en bra jul annars?

2009-01-07 @ 20:06:45
URL: http://wildros.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback