trött Stina



I går/ i morse gick jag och la mig klockan 06.10
efter en trevlig utekväll med Trev, hans syster och hennes kille som var här på besök.
(fast jag och trev fuskade lite, och gick inte ut förräns efter 00.00.. )
Izzie vaknade ju i vanlig ordning kring 09, så då var det bara till att kravla sig upp och
fixa med henne..
När hon somnade om smög jag iväg till sängen igen, och nu när främmandet åkt hem
sitter jag här som en trött deg i soffan.
Jag orkar inte göra nåt. Inte en endaste sak.
Jag hade tänkt ladda upp bilder från julen, men jag orkar inte söka fram kortläsaren.
Sorry.

Nu ska jag göra mig en kopp kaffe och fortsätta dega på soffan tills hundarna vaknar igen.



Kommentarer
Postat av: sussi

god jul å gott nytt år!!! :D

2009-01-05 @ 13:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback