perfekt lördagskväll =)


Jag hittade just en ny tvkanal.. (eller en ny för mig..)
" Horse & Country ".
Just nu visas det en clinic med Whitaker barnen.








Hemskt perfekt en sån här lugn och skön lördagskväll
då jag och hundarna är hemma själva och relaxar.
(Jag skjutsade iväg Trev till puben förut..)

Den här kvällen behöver jag för mig själv, för det
är den första lördagskvällen på MÅNGA månader
som jag kan slappna av totalt utan att ha en massa måsten
lurandes i bakhuvudet.
Såna kvällar slösar jag inte bort. No way.



Ni andra får stå för partajandet ikväll ..
have one for me .. =)











Kommentarer
Postat av: Kajsa

men så lejd!!! den attackerande ölen och den skenande cowboy dojjan... hahaha

2009-02-01 @ 10:33:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback