orolig natt


Jag har inte kunnat sova i natt.

Jag har vridit och vänt mig mest hela natten .. och kring två
behövde Izzie gå ut.. så det var bara att släpa mig upp och släppa ut henne..
( credit till alla småbarnsföräldrar..!!! )
Sen tog det ännu ett tag för mig att somna om.. och när jag väl gjorde det
kunde jag inte vakna !! Det slutade med att både jag och Trev klev upp alldeles
för sent.. men vad gör det om hundra år..

Idag är det samma vanliga som gäller .. ännu en dag av pluggande..
Har tänkt försöka hinna med att åka in till stan och göra några ärenden..
men vi får se om det hinns med..

Min hjärna är alldeles vimmelkantig efter min konstiga natt, så jag slutar skriva nu.
Meningarna tjorvar ihop sig och orden blir bakvända.
Hörs senare istället !




Kommentarer
Postat av: Jennie och Norah

Visst är det irriterande!?

Jag bokstavligt talat HATAR folk som inte kan undra andra människor lycka.Vad är problemet?

Jag blir själv jätteglad när andra lyckas.Vare sig det är i min närhet eller nån jag knappt känner.

Men jag håller med,det är tur att man är så pass smart att man vet att det är ren och skär avundsjuka!



Visst har hon blivit stor!?Hon blir halvåret den 28 januari...Shit!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback