orättvisa värld...


Ja ni.. världen är rätt orättvis...

.. medan lillbrorsan glassar runt i Thailand så sitter jag här
och försöker komma nån vart med min stipendieansökan !!

Det går segt som bara den, och jag får liksom dra varje ord ur min hjärna..
Men dagens positiva nyhet är att det finns ett annat ( och kanske bättre?)
stipendium jag kan söka.. och deadlinen för det är inte förräns i April !!

Men nu måste jag försöka komma mig igenom det här.. hur träligt det än verkar,
för jag har alldeles för mycket annat att hinna klart, så jag kan inte sitta med
den här ansökan resten av veckan. Jag har då skickat det jag skrivit till min professor,
så då får vi se vad han säger.. Kanske säger han att det är lite för sent .. jag hoppas nästan det. (!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback