one more thing !!




Idag ( när jag var och lämnade in uppsatsen) så sprang jag
in i en av mina föreläsare..
Han påminde mig sååå snällt om ett inlämningsjobb som börjar
närma sig deadline.. Jag är ju inte för sent ute ännu, men han sa att
han hade hoppats att få läsa det INNAN! vafaaan.

Eftersom jag inte riktigt var förberedd på hans samtalsämne så
ljög jag ihop en liten vit lögn om att jag nästan är klar.. och att han
skulle få det så fort som det bara gick.. gulp.

Det innebar alltså en snabbvisit på biblioteket där jag roffade åt
mig några böcker jag behöver.. men inte förräns jag betalat en
liten "böter" för att jag glömt lämna tillbaka en bok förut.. * morr *

well well. Nu har då jag och mina damer landat hemma i Portlaoise igen,
och jag ska sätta mig och läsa lite.
The never ending story of my life ..







Kommentarer
Postat av: sussi

arbetet verkar aldrig ta slut.. å du verkar aldrig komma dig till sverige.. :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback