my day



Idag har det varit fullt upp.
Först så var jag uppe och sprang mitt i natten, då jag hörde Stella morra
vid ytterdörren, och var SÄKER på att nån skulle slå sönder våra fönster ! (paranoid? oh yes!)
När jag tagit mod till mig och kikade ut genom ytterdörren ( inte för att jag skulle ha sett nåt utan linser..)
så möttes jag av två liter mjölk! Jag hade ju helt glömt bort att det var onsdag och våran "milkman"
levererade vår ranson =)
Jag hoppas att han hade hunnit köra iväg från gatan, då jag garanterat såg lustig ut, kisandes, i pyjamas
med håret på ända.. =)

När min käre sambo åkte till jobbet steg jag upp och fortsatte skriva ut journalartiklar som jag behöver
till min uppsats. Självklart tog det slut bläck. Så då packades hundarna in i bilen och
det bar av in till stan på bläckjakt.. och sen blev det lite shopping på nya, stora djuraffären, där
Izzie blev en riktig publikfavorit och fick ett gott grisöra från chefen =)

På eftermiddagen varvades plugg med hundbus och hundjakt.. Jagar gör vi efter en hund till min grannes pappa
(hans lilla vän dog häromdagen..) .. jag ska alltså inte skaffa en TILL hund.. jag lovar =)

Senare fick jag även tag i en av Irlands bästa hundtränare (?!) , som ska ta sig an mig och mina hundar!!
Jippie!!
Jag ska bara kolla upp när jag har några timmar till övers så ska hon komma hem till oss!
Sen så ska Izzie och jag till dem på träning ! =)


Nu ska jag fortsätta dricka min kopp T innan det är dags för att krypa till kojs.
Stella och Trev ligger på soffan och halvsover, och Izzie snoozar på golvet. Hon är verkligen lugn och fin.
En riktig toppenvalp. * ta i trä *


=)


Jag kikar in hos er alla imorgon ..och vet ni.. mina grannar har verkligen flyttat ! Snacka om SKÖNT !!

=)



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback