* lycka *



När jag vaknade i morse så var min första tanke ! uppsatsen !
.. men inte i normal panik.. så där som det annars är... när den inte
är helt klar och det är ytterligare nåt som måste fixas ..
Men inte idag.
Idag var tanken stolthet.
Ren och skär stolthet över hur jäkla bra jag tycker att den blev.
Jag är riktigt stolt faktiskt.
Ibland får jag till det jäkligt bra.
Nu får vi bara hoppas att professorn tycker likadant.
Det vore ypperligt eftersom det är han som vill vara min handledare
om jag gör min doctors.. vore ju synd om han ändrar sig.
Men det tror jag inte, för min uppsats är skitbra. Och det bästa av allt?
Den är utskriven och klar och ligger där och väntar på mig.
Inte ett endaste ord till måste skrivas!

Kanske är det bara vi studenter som kan känna sån lycka över en sån här sak?
Jag tror nog det !


Kommentarer
Postat av: Mija

Va glad jag blir av att läsa att du är STOLT över uppsatsen! DET är väl underbart! GRATTIS till ett bra jobb! Nu håller vi tummarna!!



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback