Lurar jag mig själv.. ?



Nu så.

En tredjedel av uppsatsen skriven !
Wihoo !

Nu ska jag bara knåpa ihop nägra tusen ord om Baudrillard och sen blir det
en diskussionsdel ( som jag hoppas ska rädda hela galenskapet !!).
Om jag jobbar på bra och får Baudrillard klart tidigt ( innan 23.00 ikväll!!)
kanske jag unnar mig ett bubbelbad för att varva ner !
Jaghar haft så helsikes svårt att somna de senaste nätterna, och får jag inte sova
så funkar ju inte hjärnan som den ska heller..

Beroende på hur jag känner sen.. så kanske jag till och med lyxar till det och skriver
min conclusion och introduction imorgon förmiddag !!
Jag behöver ju nämligen inte lämna in spektaklet förräns klockan 17.00 imorgon, och
om jag åker härifrån kring 15.00 så har jag ju HUUR mycket tid som helst =)

( det känns som att denna positiva inställning är lite..hm.. lurig.. jag borde ju vara
megastressad!!!
)

Men nu undrar jag om jag kanske borde trotsa regnet och stormen och gå ut med mina kära hundar...
De lär nog inte vara så sugna på det.. lilla Stella blåste nästan iväg ( på allvar!!) när hon smög ut
och pinkade på baksidan av huset i morse... =) Det är inte lätt att vara liten =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback