ja då var det nästan helg igen då...


 

Deadlinen börjar närma sig.
Bara några dagar kvar.
Jag är däremot inte så orolig, för jag vet att bara jag betämmer mig för
hur jag ska attackera min Donegal vs. Disneyland fråga så kommer
själva skrivandet gå på några timmar. Jag är snabb på att skriva när jag
väl bestämt mig vilken teoretisk vinkel jag ska ta.



Kring 13.00 måste jag däremot iväg och hämta min älskade lille Alex
från skolan, och han ska vara här i några timmar på eftermiddagen, så
antingen får väl pojkstackarn mysa i soffan framför en film, eller så
får mitt skrivande vänta tills han åkt..  Problemet är bara att jag egentligen
ska på möte ikväll, men om jag känner mig för stressad med uppsatsen
så ställer jag in det. Jag måste prioritera helt enkelt.





eller



??

För mig är svaret enkelt  ! =)


PhD såklart !!!!
Det är coolt att ha en bra utbildning!

The best thing you can ever invest in is your education.
Noone can ever take it away from you.


det var då så sant som det var sagt !









.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback