I take it back ...


Jag tar tillbaka det jag sa igår..om morgontrött valp alltså.
Fast hon vaknade ju ändå inte förräns klockan sju..så jag ska väl egentligen inte klaga..
Jag var bara sååå trött imorse !! för inte blev det att lägga sig tidigt igår inte.. men men.

( märker just att mellanslagstangenten på min laptop fungerar när den själv vill...  suck..)

Ska det vara en sån dag idag ...?



Här har ni iallafall dagens To Do:

* Städa ( mitt hus förfaller när jag är fast i uppsatsskrivande..)

* Ansökan - PhD stipendium - Sociologi.

* Proposal - För min forskning i år.

* Uppsats - Ireland as a global spectacle

* Uppsats - Collective Memory

* Skogspromenad med hundarna

och alla andra småsaker som dyker upp under dagen ...

Hur många tror ni jag hinner idag..? haha ..
Man ska ju vara optismistisk =)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback