hästsemester på Irland och Irländska politiker


Jag har ungefär halva uppsatsen klar nu.
Det blev mycket skrivet innan jag hämtade upp Alex, men eftersom vi
blev mycket upptagna med lunch, pärlbrickor och läxor så
har jag liksom inte kommit mig för att börja om att skriva.
Men det flöt på bra tidigare, och jag kan helt klart se hur jag ska göra
för att likna en ridsemester på Irland med Disneyland.
No bother Bosco !




=



= so true !


Innan jag sticker iväg på mötet ikväll så måste jag även hinna scanna in
några bilder från vår hästsemester i Donegal för herrans många år sedan.
Det var under den veckan jag verkligen föll head over heels för Irland, och
bestämde mig för att i Donegal, där ska jag minsann bo nån gång i livet!
Sen råkade jag ju bli uppraggad  * s* av Trev (Donegalpojk)i en nattklubb i Dublin.. och.. ja.. the rest is history.
Iallafulla fall.. bilderna ska jag använda lite snyggt i min uppsats, då jag vet sedan
tidigare att vår professor tycker om sånt.. Att jag har egna bilder, istället för de "officiella"
gör ju saken bara bättre !


Gina & någon dam .. (bilder från
Donegal Equestrian Holidays )

Mötet ja... det som jag egentligen skulle ställa in.. det blir
mest troligt av iallafall.. Vissa somliga politiker kommer att närvara, och
då kände jag att jag nog måste försöka pallra mig dit trots allt.

Nu ska jag börja med middagen och sen blir det förhoppningsvis en stunds vila på
soffan, innan det är dags att hinna med allt som ska göras !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback