hämnden är planerad..


Jag kom just på att jag nog måste undervisa till veckan.
Inte bra.
Jag har ju nämligen en sista uppsats som måste skrivas
innan vi börjar om den 9e.. skitarns.

Jag skickade iväg ett litet email till mina chefer, med lite frågor
angående undervisningen, bla. om de vill att jag ska köra igång
nästa vecka.. men inget svar från dem.
De är så jävla sega så jag får stresshuvudvärk av dem.. men det
enda som får mig att inte be dem dra åt skogen är mina elever, lönen (!)
och erfarenheten jag får ... för hjälp och stöd från dem får man då
minsann inte !!!
* morr *


Om de inte svarar innan klockan 17.00 idag så tar jag helt enkelt
och skriver ett litet email till eleverna (och cheferna) att undevisningen
inte börjar till veckan. Då får de sig allt! hah. det får vara min hämnd.
Inte mycket, men alltid något.

=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback