Fan va jag är bra !


Jag har just nu skickat iväg mitt researchproposal som har sin
deadline imorgon.. men eftersom jag känner att jag behöver nån
dag ledigt innan jag kör igång med nästa uppsats så hade jag som mål
att hinna klart den idag.. och trots att inte ett endaste ord var skrivet i morse
så är jag nu KLAR !!!!

Fy fn så härligt !!

Jag fick även min vilja igenom med mina chefer ( surgubben svarade just..)
så nu slipper jag jobba förräns 9e februari! Även om jag skulle behöva pengarna
så är jag i större behov av ett bra betyg på uppsatsen som ska in just den dagen..
så det passade perfekt!

Vilken perfekt start på helgen !!!

Nu kan jag slappna av och göra vad jag vill ( eh..städa och fixa) under helgen
istället för att sitta framför datorn och skriva !

Vi börjar det roliga med valpkurs imorronbitti, och sen får vi se
vad vi tar oss till =)



Trevlig helg allihopa ! Nu ska jag ut med hundarna och sen blir det
att krypa upp i soffan och invänta Trev !!!





en liten , hemlig strand i county Sligo, sommaren 2008




Kommentarer
Postat av: Elina

Hej Stina. Jag har varit in o mest kållat på dina bilder, tänker "oj vad många olika frisyrer du har haft" och vad smalt ansikte Jan hade då han var fårskalle :).

2009-01-31 @ 14:26:00
Postat av: Camilla

Jaha..haha vad festligt!

Du visst är det skönt med långhelger:-)

Hoppas att din blir bra!

Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback