extra inkomst !!


Jag fick just ett sms som livade upp min stormiga och regniga dag..

En tjej på mitt college undrade om jag kunde tänka mig att ge henne extralektioner
i sociologi.. och naturligtvis betala "the going rate" för dem..

Javisst kan jag ju det !

400 kronor i timmen för att prata sociologi tackar man ju inte nej till =)

Jag har tur att jag inte jobbar varje vecka/månad hela året för då skulle jag nog tjäna för mycket,
så det är kul med en liten extrainkomst!

=)

Sen så är det ju extra kul att hon tycker jag är nog bra för att hjälpa henne..!
Sånt värmer ju faktiskt mer än pengar i slutändan !


.

Kommentarer
Postat av: sussi

good shit! du är eftertraktad! :)



ps. har uppdaterat nu... hihi

2009-01-14 @ 17:02:58
Postat av: Mija

Wow.

Be proud!

Det borde du va..

:)



KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback