en sån där dag...



Idag är en sån där dag..
som jag helst vill slippa..
Allt känns bara så.. blä. Precis så känns det.
Utan anledning egentligen, för solen skiner och vi är
alla friska och krya. Antar att man har såna dagar ibland bara.

Mötet igår var verkligen intressant.
Det resulterade i att jag och två till ska på ett annat möte till veckan,
med diverse kommungubbar. Min utbildning kommer väl till pass kan jag lova!
( en av politikerna frågade om jag ville komma och jobba med honom..haha.. tror han kände
sig lite under pressure igårkväll..* s *
)

Idag har jag tänkt skriva klart uppsatsen, så jag kan få vara lite halvledig i helgen
då Trev faktiskt ska vara hemma.. han kommer till och med hem tidigt idag, så jag hade
tänkt hinna mycket innan det..
Frågan är bara om jag borde åka till skogen eller nåt istället..
för att liva upp mig - och trötta ut hundarna , så jag kan skriva sen..
Det vore kanske bäst?
Annars blir allt så halvdant.


Tror jag slutar skriva nu. Återkommer när jag är på bättre humör.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback