Det fungerade !!!



Återigen lyckades skogspromenaden pigga upp mig!
Eller promenad och promenad.. vi kan ju inte direkt gå på
nån lång tur med lilla Izzie, utan istället parkerade jag mig på en 
trädstam i en solig glänta medans hundarna fick göra sitt..
Skogen var helt tyst, förutom hundarnas små ljud och
en hackspett som pickade febrilt i en trädstam någonstans i närheten.
Underbara känsla.
Jag saknar skogarna hemma så mycket.. även om de just nu ligger
gömda under en massa snö.. så på så sätt har vi ju tur..
och så saknar jag Allemansrätten.. för jag såg det perfekta stället
att gå till .. men inte.. där var det ett staket.. och en grind. Och grindar
får man inte öppna, oavsett om man stänger dem igen eller inte.
Om man nu inte känner markägaren, och jag känner tyvärr inga
såna här i county Laois.

Men en dag, då jäklar ska jag sitta ute på en av alla mina stora ängar
och tänka på den tiden då jag brukade blogga om att jag inte fick
öppna grindar. Antar att det är bäst att attackera uppsatsen om
jag nånsin ska få en lön som ens kan köpa mig en liten gräsmatta.





glitter-graphics.com




Trevlig fredag allihopa !!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback