Det BÄSTA jag någonsin gjort!!!!


Att träffa Judith var det absolut bästa som någonsin hänt i mitt "hundliv" !!!

Känslan av att få mina instinkter bekräftade, att få tips och råd på saker som
är lite mer besvärliga.. och inte minst få lära mig nya saker ( you know me.. Ancora imparo..) !!
Judith är ju så fruktansvärt duktig, och hennes meriter talar ju för sig själva!
För att göra saken ännu bättre så är hon ju så otroligt trevlig
och det gör ju det hela ännu roligare !

Så den 28e januari börjar jag och Izzie kurs hos henne, och några veckor senare är
det Stellas tur, först en fortsättningskurs i lydnad, sen en agilitykurs !! Wihoo !
Det kommer bli jätteskoj!

Nu däremot är min skalle helt slut efter 2,5 timmars totalkoncentrering, så
jag och Stella sa mysa en stund på soffan. Det är vi värda båda två!
Izzie ligger utslagen i köket, så henne lär vi förhoppningsvis inte märka
av på ett tag =)


Sen är det ansökningsskrivning som gäller !!


Hoppas alla har en lika bra fredag som jag !


Förresten.. jag äger bilen nu... =)





Kommentarer
Postat av: sussi

sååååååååå skönt att vara klar!!! :) har nog inte fattat det ännu.......



va kul att du kommer till sthlm! självklart måste vi ju ses!!! du får säga vilka datum du kommer vara här! ska du sova hos syster eller vill du sova hos oss? :)



kramar



ps. bilen var ett kap!!! hoppas det är easy fixed d me växellådan!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback