dagens bästa !



Jag var och grävde längst in i en av garderoberna tidigare i morse..
.. på jakt efter kläder som ska kastas för att göra lite plats..
och döm om min förvåning då jag hittade ett stycke



De var köpta för några år sedan .. men har legat bortglömda då de var
ungefär sisådär en storlek för små.. men jag insåg snabbt att de hade en supertjock
innersula.. och så fort den var väck så satt de som ett smäck !

Perfekt med ett par nya dojjor ..nu när mina andra har kraschat totalt.. och att jag slapp
betala 90 euro för ett par nya gör ju det hela absolut fantastiskt !


=)


Nu kom posten.. undra om musiken jag beställt ligger bland alla räkningar ?


=)



Kommentarer
Postat av: Kajsa

bläää på dig! jag vill åxå hitta ett par skor som är sköna i min garderob. men när jag öppnar dörren så ekar det bara...

2009-01-27 @ 17:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback