dagen efter ..



Det är många trötta själar här i Donegal idag ..

Izzie snoozar i sin lilla säng ..

Trev fick jag hämta klockan tio i morse, så han ligger och drar tunga
timmerstockar .. i sällskap av Stella, som har kurat ihop sig i hans knäveck
och snarkar ..

Jag skulle också vilja sova en stund till .. Det blev en sen natt , och sen så vaknade
Izzie kring 9 för att pinka.. så då var det bara att masa sig upp..
Det är då verkligen tur att jag inte festade till det igår . för hur skulle jag ens orka finnas
om jag var tvungen dras med en baksmälla tillsammans med denna trötthet ??
Not a chance .

På tal om ingenting så har jag faktiskt tagit en del bilder nu under julen.. men eftersom jag
i vanlig klantig stil glömt kortläsaren hemma, så får bilderna vänta tills jag kommer hem imorgon.
( och snacka om att jag längtar hem !!!)  Borta bra men hemma bäst. Helt klart.
=)


Blev det några nyårslöften förresten ?

Här lovades det då ingenting , men en överenskommelse blev gjord mellan mitt huvud och mitt hjärta.
Vad den saken gäller kommer dock ingen annan att få veta, utan den viskades tyst ut i den hårda vinden
vid havet igårkväll, när mörkret lagt sig.
Det blir bäst så. Ingen behöver veta
.







Jag hoppas att ni alla hade en härlig nyårsafton, och att det inte är alldeles för många trötta skallar
där ute idag =)





.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback