back in business


 

Nu kan jag skriva lite. . Jag var bara tvungen att dricka lite kaffe först =)

Idag är det en rätt så fullspäckad dag här på Woodgrove.
Först så ska jag sitta med plugget i några timmar hade jag tänkt,
och sen är det dags för möte strax efter 12.. Det ska bli riktigt intressant,
då all min utbildning under de senaste 3 åren kommer till användning.

Sen blir det hem till damerna, äta nån slags lunch och plugga lite till.

Kring fem är det dags att packa in Izzie i bilen och försöka hitta till
Judith
där vi ska på hundkurs för första gången.
Jag är inte nervös för själva kursen, men för att hitta dit!!
Trev glömde att lämna sin satnav, så nu får jag försöka plugga in
vägbeskrivningen innan jag kör iväg. Gulp.

Men alldeles just nu så ska jag hoppa i duschen, göra mig iordning
så jag ser riktigt proper ut inför mötet. Det är så behändigt att vara helt klar
innan jag sätter mig med pluggandet, för då behöver jag inte tänka på det sen !







ps.

Jag är fortfarande sugen på att färga håret ... mest så drar den mörkröda färgen...
fast jag vet ju hur besvärligt det är att få tillbaka det blonda efteråt...

What to do ?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback