vår dag i bilder ..


 

Jag kravlar mig ju (nästan) alltid upp ur sängen då Trev åker på morgonen
och idag var då minsann inget undantag.
Efter någon kopp kaffe så insåg jag att vädret fortfarande var alldeles
underbart, precis som det varit de senaste dagarna !!
Jag och hundarna drog därför ut i skogen .. där vi passade på
att mysa runt i nästan två timmar..
(alltså.. vi gick inte i två timmar.. utan det sovs, nosades och allt möjligt annat också..)

på väg in i skogen ..



Stella bland några gröna blad..


Izzie badar lite




I en glänta i skogen fann vi säkra tecken på att våren verkligen är på väg..



Vitsippor (??) bredde ut sig som ett stort täcke över  marken ..



Och en gul variant fanns minsann också ..



Gula och vita sippor (??)  fanns det alltså gott om ..
.. och vi hade en underbar stund tillsammans i solskenet jag och damerna..

.. och tur var väl det, för inte länge efter att vi kommit hem så började
det ösregna ute ..

Så då passade det bra att slumra inne istället.. för man kan ju bli lite
trött efter en ordentlig dos av friskluft ..






Nu är det dags att åka iväg och köpa nåt litet gott tills ikväll, då
jag kommer att häcka framför tv'n och med sociologiböcker tills
hjärnan blöder.. det är bäst att passa på nu medan Trev är borta över
helgen .. att plugga alltså, inte att äta nåt litet gott =)


Trevlig Helg allihopa !!!!


Kommentarer
Postat av: Mija

Asså, vilka underbara bilder Stina!! I Just love them!! Särskilt det sista fotot...



Och nog var det vitsippor allt!! :) Jättefina!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback