möbelproblemen fortsätter...


Jag känner mig inte alls kry idag ..
.. och redan igårkväll frågade Trev om jag verkligen mådde bra
då han tyckte jag var vit som ett lakan med stora påsar under ögonen ..(tack för den !!)

Jag kämpade mig igenom mina egna föreläsningar och lektionen med mina 2a
års elever, men sen gick det bara inte . . jag var helt enkelt tvungen att ställa
in mina 3 timmar med ettorna.. och åka hem.
Inte bra för plånboken.


Jag har även varit rätt ekonomisk gällande sofforna i mitt tidigare inlägg.
Jag har bestämt mig för att mest troligt inte köpa nån av dem.
Istället verkar det luta åt att de här sofforna kommer att inhandlas.






Jag tycker ju inte direkt om att ha en massa färgglada möbler, men med
tanke på att BÅDA sofforna tillsammans kostar mindre än halva priset av
den billigaste jag visade förut så överväger jag faktiskt dessa "lavender färgade" möbler.
Jag är ju trots allt en fattig student, så jag får nog fortsätta spara till mina fina
skinnsoffor i några år till...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback