möbelproblem ..



Häromdagen sprang jag på en ruskigt skön soffa på en affär här i stan ..
Jag satt.. och jag satt. och jag provsatt i den ... och den var så skön..
.. och rätt så jäkla billig också ..


(.. en sån här.. fast mörkgrå..)

och jag fastnade även för en fotölj i samma serie.. även den i mörkgrå..( alltså INTE den här gråfärgen)



Men sen så blev det som det alltid blir.. Jag hittar nåt annat som jag hellre vill ha..
.. Som den här soffan till exempel..



Endast dubbelt så dyr.. men visst ser den skön ut ??
Jag kan riktigt känna känslan av att krypa upp i den soffan med en bra bok, Stella
vid fötterna och Izzie på mattan nedanför..
.. men den är dubbelt så dyr..
..och jag VET ju att den billigare soffan är superskön att sitta i..
.. för det har jag ju minsann provat på..

What is a girl to do ???
















image 1 & 2 - homebase
image 3 - Reid furniture

Kommentarer
Postat av: Mija

Ganska precis en sån har vi, som den mörkgrå översta, fast en begie.. :)



Bra smak där!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback