Jag kan !!


Idag har jag lyckats med nåt jag inte trodde jag kunde.

Jag har motbevisat mig själv. Helt klart.

Jag lyckades nämligen skriva, och lämna in (!!) ett SPSS
arbete på en dag. Eller snarare, mellan nio och halv tre.¨

Inte illa pinkat för en Stina som inte trodde hon kunde skriva
det alls.
Sen om jag får bra betyg eller inte skiter jag i, för jag lyckades
med nåt jag trodde var omöjligt, och det är bra bara det !

Nu är det en presentation på måndag, och en skitsvår tenta
på tisdag som gäller.. sen kan jag andas en dag innan nästa uppsats
ska skrivas och lämnas in.
Och efter den är det bara EN kvar. (förutom slutuppsatsen då..).. Det
känns overkligt!

Tänk va fort ett år kan gå. Och tänk så mycket som kan hinna hända
under den tiden.

En sak är då säker,  och det är att jag mår så himla mycket bättre nu
än jag gjort på.. ja.. flera år kanske. Och bara det är ju underbart !


Nu ska jag då iallafall snart gå och sova, har suttit på ett möte i
flera timmar nu ikväll, och klockan nio imorron är det dags för ännu ett.
so
I need my sleep.


Go'natt mina fina vänner. !!



Kommentarer
Postat av: Mija

Du SER!!

Vad vi kan, du å jag!!

Bara vi VILL och ger oss fn på det, eller hur!!

ler



Bra jobbat tjejen och keep up......



Ps. Vilka underbara filmer på vovvarna! Blir alldeles varm i hjärtat av lilla Izzie som försöker få igång Stella.. :)



KRAAAAAAAAAAAAm


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback