JAG AR FRI !!!!! eller..?


Tentan ar avklarad. Den gick anda ratt sa okej. Ska nog inte klaga.

Det innebar alltsa att jag inte har nagra fler forelasningar i ar, men medan
mina klasskamrater hoppade gladjeskutt ut fran skolan fick jag vackert stanna kvar.
Jag ska undervisa en elev fran skolans ACCESS program, support for studenter
med olika akademiska svarigheter om en timme, och sen sa ska jag mota
en av mina "egna" elever som var i behov av att prata.
SEN far jag aka hem!

JIPPIE !!!

Forhoppningsvis skiner solen i kvall sa jag kan unna mig en lang promenad i skogen.
Det behover jag !!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

gu va skönt!! du e så bra!!! hoppas solen skiner på dig! massa kramizar

2009-04-28 @ 19:26:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback