I'm still alive



Jag lever.

Men det är mycket nu.

Till råga på allt skiner solen från en klarblå himmel
vilket gör allting mycket svårare att hinna med.



Kul att ni fortsätter kika in fastän jag är HEMSKT oaktiv här på bloggen
just nu.
Ni får väl hänga med via
Bloglovin ,  (klicka på länken så kommer ni till min blogg..) så ni ser när jag skrivit, nu när det inte blir flera gånger varje dag tänkte jag ...

Nu ska jag skriva lite om Gender, sen blir det Changing Cityscapes, och efter det
måste jag ta tag i SPSS arbetet...

4 dagar ( två veckor) kvar av skolan nu...  Jag LÄNGTAR till föreläsningarna är över !!!!!




Kram

Kommentarer
Postat av: Mija

Kramar från mig.

Jag tittar alltid in.. oavsett..



:)

Postat av: Anonym

Pussålam!



Ville bara titta in å kolla läget...



;)

2009-04-22 @ 15:07:05
Postat av: Anonym

Mija förstås.

2009-04-22 @ 15:07:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback